Steel-Mate” PTS810M23M23 - 8 jutiklių parkavimo sistema su dviem ekranais - M23
Vienas ekranas skirtas priekiui, kitas – galui. Galinio ekrano rodmenys matomi per veidrodį. Ekrane galima matyti, kurioje pusėje labiau artėjama prie kliūties. Taip pat artėjimą prie kliūties galima išgirsti iš vis dažnėjančių pyptelėjimų. Kai kliūtis yra visai arti girdimas ištisinis garso signalas.
Ši "Steel-Mate" parkavimo sistema padės apsisaugoti nuo kliūčių parkuojantis įvairiose situacijose - ar tai būtų ankšta automobilių aikštelė ar reikėtų prisiparkuoti paraleliai. Parkavimo sistema priekiui ir galui turi 8 atstumo jutiklius, kurie išsidėstę po keturis abiejuose automobilio bamperiuose.
Aštuonių
daviklių sistema pasižymi tuo jog vairuotojas besiparkuojantis
atbuline eiga, ne tik perspėjamas apie kliūtį iš galo, bet taip
pat signalizuoja apie pavojus iš priekio, tokiu būdu ji saugo, kad
vairuotojas netyčia automobilio priekiu neužkabintų stovinčio
stulpelio, šone esančio automobilio ir pan. Lygiai taip pat ir
parkuojantis priekiu, sistema budriai stebi kliūtis iš galo. Todėl
priekiui ir galui skirta sistema geriausiai padeda pranešdama apie
kliūtis, nes veikia ir gale ir priekyje tuo pačiu metu.
Gamintojas
pridėjo naujų funkcijų! Nuo
šiol valdymo bloke galima reguliuoti jutiklių jautrumą. Atskira
funkcija - priekinių jutiklių deaktyvavimo laikas - nustatomas
atskirai (laiko tarpas, kai atleidus stabdžio pedalą,
jutikliai dar veikia - gali būti 8 arba 20 sekundžių).
Kaip veikia sistema?
Montuojami
du ekranai, kurie informuoja apie atstumą iki kliūties.
Į
priekinį buferį montuojami 4
ultragarsiniai jutikliai. Paspaudus stabdžio pedalą, kai yra mažiau
negu 0.8m., priekiniai jutikliai pradeda matuoti ir
pateikinėti vaizdinę informaciją ekrane ir garsinę informaciją
pyptelėjimų pagalba. Ekrane taip pat galima matyti, kurioje pusėje
labiau artėjama prie kliūties. Taip pat artėjimą prie kliūties
galima išgirsti iš vis dažnėjančių pyptelėjimų. Kai kliūtis
yra visai arti girdimas ištisinis garso signalas.
Į galinį buferį taip pat sumontuojami 4 ultragarsiniai jutikliai. Įjungus atbulinę pavarą, jutikliai pradeda matuoti ir pateikinėti vaizdinę informaciją ekrane ir garsinę informaciją pyptelėjimų pagalba. Ekrane galima matyti, kurioje pusėje labiau artėjama prie kliūties. Taip pat artėjimą prie kliūties galima išgirsti iš vis dažnėjančių pyptelėjimų. Kai kliūtis yra visai arti girdimas ištisinis garso signalas.
Pagrindinės savybės:
Rodmenys dviejuose ekranuose;
Ekranai su skaičių rodmenimis;
Pilna automobilio priekio ir galo apsauga;
Prieš klaidingus signalus apsaugota technologija;
Reguliuojamas garsas;
Įjungus degimą automatiškai sistema pati pasitikrina ar yra visi veikiantys davikliai;
Galinių sensorių kliūties aptikimo atstumas 0,1m – 2,5m;
Priekiniai sensoriai aktyvuojasi paspaudus stabdį likus 0,8m iki kliūties;
Priekiniai kampiniai davikliai aktyvuojasi nuspaudus stabdį likus 0,7 m
Lengvai atjungiami jutikliai, vandeniui atsparios jungtys;
Tinka visoms oro sąlygoms (-40C +85C).
Naudojami
jutikliai: 14D-12. Jų
privalumai:
Mažesnis tarpas tarp jutiklio galvutės ir bamperio – mažiau vietos kauptis lietaus vandeniui ar sniegui;
Spyruoklė pakeista silikonu – gaunamas mažesnis rezonansas su metaliniu bamperiu;
14mm jutiklio pagrindas yra stabilesnis nei 12mm;
Patogiau pakeisti jutiklio dangtelio kampą.
Kodėl iš vidinės bamperio pusės montuojami jutikliai yra gerai?
Šie jutikliai prisitaiko prie bamperio storio – vaizdas atitinka tą, kuris gaunamas gamykliu būdu;
Pradinis jutiklio kampas – 0 laipsnių. Tai reiškia, jis yra visiškai ploksčias bamperio paviršiui.